Still going strong

Ja som rubriken säger, jag kör på fortfarande. Inga problem. Känner mig stark! Fysiskt och psykiskt förberedd inför slutspurten. Skall nog inte bli några problem det här :D

Inte ens stoffes psykningar ger effekt. Var med ut på en snabb afterwork igår. Drack pepsi. Stoffe försökte få mig att smaka på ölen. Det fungerade icke. Stoffe blev frustrerad. Jag blev glad ;)

Hade tänkt att träna på lunchen idag. Blev icke så. Har ont i smalbenen. Tror jag sprungit för mycket. Inte van vid det riktigt så nu blir det ett par dagars behövlig vila. Ner till skövde och björne i helgen. Blir najs, slappa lite och se hur han bor nu.

Ja nej dags att rulla nu.

Kommentarer
Postat av: psyko bitch

Fett nice yo! ;)

2010-05-01 @ 22:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0